Δεύτερη ημέρα σήμερα για την ελληνική λογοτεχνία του 21ου αι.

0
325

 

Με επιτυχία άρχισε χθες το διήμερο συνέδριο με θέμα Η Ελληνική λογοτεχνία του 21ου αιώνα, από την παγκοσμιοποίηση στην τεχνητή νοημοσύνη.

Την πρώτη ημέρα η συζήτηση επικεντρώθηκε στην πεζογραφία της εποχής, στην κρίση, τις γενιές, τη μεταμυθοπλασία, τη συνοριακή λογοτεχνία αλλά και την ποίηση στον καιρό της συναίνεσης.

 

Το σημερινό πρόγραμμα έχει ως εξής:

 

Σάββατο 13 Απριλίου 2024

11:30-13:30 Ποιήματα και κινήματα

Συντονίζει η Τιτίκα Δημητρούλια

  • Βασίλης Λαμπρόπουλος, Δύο αιώνες επαναστατικής μελαγχολίας στην ελληνική ποίηση
  • Ελισάβετ Αρσενίου, «Είσαι κι εσύ πληγωμένος φλώρος της λογοτεχνίας»: η σύγχρονη ελληνική ποίηση στα Νέα Μέσα
  • Βαρβάρα Ρούσσου, Από το κίνημα στο ποίημα: εκλεκτικές συγγένειες φεμινισμού και σύγχρονης διαδικτυακής ποίησης θηλυκοτήτων
  • Χάρης Οταμπάσης, Παίρνοντας θέση: Η queer ποίηση στην Ελλάδα τον 21ο αιώνα

13:30 -15:30 Διάλειμμα

15:30-17:30 Θεσμοί και πολιτική βιβλίου

Συντονίζει ο Κώστας Κατσουλάρης

  • Παναγιώτης Κάπος, Εκδοτική δραστηριότητα και κίνηση του βιβλίου στην Ελλάδα του 21ου αιώνα: χαρτογράφηση και προκλήσεις
  • Μικέλα Χαρτουλάρη, Αναζητώντας θεσμούς για το Βιβλίο: Κρατική απροθυμία, ιδιωτική πολυφωνία, εκπλήξεις και ο άγνωστος Χ
  • Παυλίνα Μάρβιν, Για μια κρατική πολιτική βιβλίου στην Ελλάδα του 21ου αιώνα
  • Λαμπρινή Κουζέλη, Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, 2004-2024: Ακτινογραφία του εκδοτικού τοπίου, θεσμός σταθερότητας και συμβολικό κεφάλαιο για το ελληνικό βιβλίο στον 21ο αιώνα

17:30 -18:00 Διάλειμμα

18:00-20:00 Κοινωνικά δίκτυα και τεχνητή νοημοσύνη

Συντονίζει ο Φιλήμων Πατσάκης

  • Γιάννης Ν. Μπασκόζος, Τα ηλεκτρονικά περιοδικά, τα κοινωνικά δίκτυα, η κριτική και τα Βραβεία
  • Κατερίνα Μαλακατέ, «ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ» στα κοινωνικά δίκτυα ή το τέλος της αναγνωστικής μας μοναξιάς
  • Θωμάς Συμεωνίδης, Η νοημοσύνη της λογοτεχνίας
  • Γιώργος Χατζηβασιλείου, Τεχνητή Νοημοσύνη και Λογοτεχνία: η απαρχή μιας άλλης εποχής

➨ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ

Προηγούμενο άρθροΈνας φύλακας στη μεθόριο  (του Σταύρου Χατζηθεοδώρου)
Επόμενο άρθροΕθνικό Θέατρο : Τι δεν είναι το «Generation Lost»; (της Όλγας Σελλά)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ