ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Θάνατοι και κηδείες στη Νότια Αφρική (του Φίλιππου Φιλίππου)

0
του Φίλιππου Φιλίππου   Κάθε φορά που κάποιο βιβλίο τιμάται με το βραβείο Booker ο αναγνώστης στη χώρα μας αναρωτιέται με ποια κριτήρια το έλαβε και...

10 χρόνια “Α”: Νεκροφάνεια (της Μαρίας Στασινοπούλου)

0
    της Μαρίας Στασινοπούλου Βλέπω συχνά, σε διάφορες παιδικές ταινίες ή σε παιδοψυχολογικού χαρακτήρα τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά και στη ζωή, που μιμείται την τέχνη, μικρά παιδάκια...

Διασταυρώσεις  (της Μαρίζας Ντεκάστρο)

0
  της Μαρίζας Ντεκάστρο   Ομοειδή ή όχι, εσκεμμένα ή μη, τα βιβλία διασταυρώνονται και πολλαπλασιάζουν τις προσεγγίσεις και τις σκέψεις που γεννιούνται όταν τα διαβάζουμε. Δύο συγγραφείς,...

Ποιητικά Καμπανέλλη, μνήμη Σεφέρη Ποιητική, Θεσσαλονίκης Εντευκτήριο, Δίοδος Δράμας (του Σπύρου Κακουριώτη)

0
του Σπύρου Κακουριώτη     Καμπανέλλης. Με ένα διπλό αφιέρωμα, σε δύο δημιουργούς που γεννήθηκαν πριν από 100 ακριβώς χρόνια, κυκλοφόρησε το 44ο τεύχος του τριμηνιαίου περιοδικού...

Στης εκδίκησης τον Άδη…: ανατέμνοντας τη γυναικεία ψυχή (της Δέσποινας Παπαστάθη)

0
της Δέσποινα Παπαστάθη   Η Marie Ndiaye (Μαρί Ντιάι, 1967, Pithiviers, Γαλλία) είναι από τις πλέον βραβευμένες (βραβείο Femina/2001, βραβείο Goncourt/2009, βραβείο Marguerite Youncenar/2020) και ταλαντούχες...

Νταβίντ Μασάντο: αναζητώντας την ευτυχία μέσα στην κρίση (συνέντευξη στην Αγγελική Δημοπούλου)

0
    Ο Νταβίντ Μασάντο γεννήθηκε στην Λισαβόνα και σπούδασε οικονομικά, ωστόσο, πολύ σύντομα αφιερώθηκε στη συγγραφή ενήλικης και παιδικής λογοτεχνίας κι έχει επανειλημμένα βραβευτεί για...

10 χρόνια “Α” : Η ανάγνωση στην καθημερινότητα (της Βενετίας Αποστολίδου)

0
  της Βενετίας Αποστολίδου (*) Μία από τις πιο έντονες αναμνήσεις της παιδικής μου ηλικίας είναι η στιγμή που συνειδητοποίησα στην Α’ Δημοτικού ότι μπορώ να...

10 χρόνια “Α”, Ο καστανοφύλακας (του Γιώργου Σκαμπαρδώνη)

2
του Γιώργου Σκαμπαρδώνη   Το φθινόπωρο μετρίασε τους αλαλαγμούς των χρωμάτων. Τώρα, ανεβαίνοντας, χαράματα,  τις ανηφόρες των μονοπατιών του Κόζιακα, τα πάντα παίρνουν τις αποχρώσεις της...

Το soundtrack της γυναικοκτονίας (της Όλγας Σελλά)

0
Της Όλγας Σελλά   Τι μπορεί να ιστορήσει πιο άμεσα, πιο ουσιαστικά, πιο βαθιά, αλλά και πιο τρυφερά –κι ας μοιάζει οξύμωρο- το απόλυτο κακό, την...

Ρώμη, «ένα κρυμμένο αγρίμι» (του Ηλία Καφάογλου)

0
  του Ηλία Καφάογλου   «Εξάλλου πάντα έτσι γίνεται. Κάνεις ό,τι μπορείς για να μένεις απομμονωμένος, ώσπου μια ωραία πρωία, άγνωστο πώς, βρίσκεσαι στη δίνη μιας ιστορίας...