Το μυστήριο συνεχίζεται. Ποιος είναι ο δολοφόνος στο Τρένο στο Ρουφ. Σήμερα, 22/3 8μμ

0
290

 

 

Ο Αναγνώστης και το Τρένο στο Ρουφ παρουσιάζουν την δεύτερη ιστορία μυστηρίου σήμερα Τετάρτη 22 Μαρτίου στις 8μμ. Ο συγγραφείς αστυνομικών ιστοριών Ανδρέας Αποστολίδης  και Κώστας Καλφόπουλος έχουν συνθέσει μια ανέκδοτη ιστορία μυστηρίου και οι θεατές θα κληθούν να βρουν τη λύση του. Συντονίζει ο Γιάννης Ν. Μπασκόζος.

Η επόμενη και τελευταία ιστορία μυστηρίου θα παρουσιαστεί την Τετάρτη 29 Μαρτίου, στον ίδιο χώρο, στις 8μμ. Με γυναίκες συγγραφείς :  Ευτυχία Γιαννάκη – Χίλντα Παπαδημητρίου. Συντονίζει εκ μέρους του Αναγνώστη η συγγραφέας και κριτικός λογοτεχνίας Έλενα Χουζούρη.

Όπως σε όλες τις εκδηλώσεις αυτές ο  Dj. Μάκης Προβατάς φροντίζει την μουσική ατμόσφαιρα με διαλεχτές συνθέσεις από ταινίες μυστηρίου.

Λόγω της μεγάλης προσέλευσης κόσμου θα πρέπει να κλείσετε εισιτήρια προηγουμένως στο Τρένο στο Ρουφ.

ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ –  ΠΩΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Σιδηροδρομικός και Προαστιακός  Σταθμός Ρουφ, Τέρμα της Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως | Τηλ.: 2105298922 /www.totrenostorouf.gr , www.oanagnostis.gr

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΣ

Ο Ανδρέας Αποστολίδης είναι συγγραφέας, σκηνοθέτης και μεταφραστής. Έχει μεταφράσει πολλά κλασικά αστυνομικά μυθιστορήματα όπως των Π. Χάισμιθ, Τζ. Ελρόι, Ν.Χάμετ κ.ά. Είναι από τους σημαντικότερους μελετητές του αστυνομικού μυθιστορήματος. Τελευταίο του μυθιστόρημα το «Είσαι ο Παπαδόπουλος» (εκδ.Άγρα). Τελευταίο δοκίμιο του «Το μαύρο καρέ-Οι αστυνομικές σειρές και η τηλεοπτική άνοιξη μετά το 2000» (Εκδ. Άγρα).

Ο Κώστας Καλφόπουλος σπούδασε  κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες και ιστορία των μέσων και νεότερων χρόνων στο Πανεπιστήμιο του Αμβούργου. Από το 1996 ασχολείται με τη δημοσιογραφία. Είναι συνεργάτης των εφημερίδων «Καθημερινή» και «Neue Zurcher Zeitung». Γράφει  αστυνομικό μυθιστόρημα. Τελευταίο του βιβλίο το «Καρέ-καρέ και άλλα διηγήματα» (Εκδ. Άγρα).

 

 

Προηγούμενο άρθροΠοιήματα για την ποίηση (Ν-Α.Ασλάνογλου, Γ. Πατίλης, Ντ. Χριστιανόπουλος, Γ. Μαρκόπουλος, Β.Λεοντάρης)
Επόμενο άρθρο Documenta: Context is half of the work of art (της Λίλας Κονομάρα)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ