Books are my bag

0
128

Της Αλεξάνδρας Σαμοθράκη.

  • Ο κολοσσός της διαφήμισης M &C Saatchi αναλαμβάνει από το φθινόπωρο (14 Σεπτεμβρίου) μια νέα καμπάνια για την προώθηση της φιλαναγνωσίας, Με το μότο ‘Τα βιβλία είναι η τσάντα μου’ (Books are my bag) τυπωμένο σε πάνινες τσάντες, ο πελάτης γίνεται κινητή διαφήμιση για τη χαρά της ανάγνωσης και το ζωτικό ρόλο του βιβλιοπωλείου στην αλληλοσχέση μεταξύ αναγνώστη και βιβλίου. Στην πρωτοβουλία θα συμμετέχουν ο σύνδεσμος βιβλιοπωλών, ο σύνδεσμος εκδοτών, πολλοί συγγραφείς και πάνω από 100 σελέμπριτι που θα φωτογραφηθούν κρατώντας τη τσάντα-λάβαρο για την επιβίωση και τη χρησιμότητα των τρισδιάστατων βιβλιοπωλείων κάτω από τη δαμόκλεια σπάθη της αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Στον πόλεμο μεταξύ πίξελ και χαρτιού όμως και η άλλη πλευρά δε μένει με σταυρωμένα τα χάρια. Με σύνθημα ‘Στρώσου στο διάβασμα!’(Get reading), η συσκευή ηλεκτρονικής ανάγνωσης Nook, σε συνεργασία με την εφημερίδα Evening Standard,  προσέφερε το Σάββατο 13 Ιουλίου, σε χιλιάδες παιδιά την ευκαιρία να ακούσουν και να διαβάσουν τα αγαπημένα τους παραμύθια από διασημότητες όπως ο Χιού Γκραντ (το Χρονικό της Νάρνια) και ο Ρούπερτ Έβερετ (παραμύθια του Όσκαρ Γουάλντ).  Την κοσμοσυρροή στην πλατεία Τραφάλγκαρ όπου έλαβε χώρα η εκδήλωση και τον ενθουσιασμός των νεαρών αναγνωστών θα τον ζήλευαν όχι μόνο οι πολιτικοί της χώρας αλλά και οι μαμάδες που όταν προτρέπουν τα παιδιά τους να ‘ανοίξουν κανένα βιβλίο’ λαμβάνουν ως απάντηση μόνο ξινισμένα μουτράκια.
  • Όπως σε κάθε πόλεμο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και στη μάχη του αναγνώστη, δε θα μπορούσαν να λείπει και μια αντάρτικη παντιέρα. Επιτυχώς έληξε στις 6 Ιουλίου η Εβδομάδα Ανεξάρτητων Βιβλιοπωλείων με την βράβευση των αμερικανίδων συγγραφέων Ruth Ozeki στην κατηγορία λογοτεχνία και της R.J. Palacio στην κατηγορία παιδικού βιβλίου. Από τις  29 Ιουνίου, τα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία κάθε αγγλικής γειτονίας,  πρόσφεραν δέλεαρ στους αναγνώστες συλλεκτικά σουβενίρ, αποκλειστικότητα σε συγκεκριμένες εκδόσεις και μια ηλεκτρονική σελίδα όπου εισάγοντας τον ταχυδρομικό σου κώδικα μπορούσες να εντοπίσεις τα πλησιέστερα σου βιβλιοπωλεία. Αν και επισήμως η Εβδομάδα εξέπνευσε,   η πρωτοβουλία συνεχίζεται με τη δημιουργία καλαίσθητων αντιγράφων από  χειρόγραφα αποσπάσματα έργων μεταξύ άλλων της Ozeki, του Γιαν Μάρτελ (η Ζωή του Πι) και του ποιητή Σάιμον Άρμιταζ (την εκδοχή της Οδύσσειας του οποίου χρησιμοποίησε ο Μπομπ Γουίλσον κατά το φετινό ανέβασμα της στο δικό μας Εθνικό) που θα είναι διαθέσιμα μόνο από ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία.
  • Δεν είναι μόνο το ηλεκτρονικό και το χάρτινο βιβλίο που διεκδικεί αναγνώστες. Ο οργανισμός για τα άτομα με προβλήματα όρασης RNIB, παρακινεί ιδιώτες και εταιρείες να οργανώσουν φιλανθρωπικές εκδηλώσεις  και γιορτές με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την αγορά audio-books για όσους δε μπορούν να διαβάσουν αλλά αγαπούν τα βιβλία. 70 λίρες αρκούν για να προμηθευτεί ένα άτομο audio books για έναν ολόκληρο χρόνο, ενώ με 250 λίρες μπορούν να στηθούν Τηλεφωνικές Λέσχες Βιβλίου στις οποίες οι συμμετέχοντες συζητάν για τα αγαπημένα τους βιβλία χωρίς να χρειαστεί να βγουν καν από το σπίτι τους.

 

Προηγούμενο άρθροThe fantastic flying books of Mr. Morris Lessmore
Επόμενο άρθροΤα εκπαιδευτικά προγράμματα της Βουλής 2012-2013

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ